Een centraal punt

Office management

Een office manager of een office assistent is een veelzijdige ondersteuner van een bedrijf of organisatie en is vaak het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externen. Onze zelfstandig professionals zijn gespecialiseerd in secretariële werkzaamheden en kunnen de verantwoordelijkheid dragen voor personele, facilitaire en administratieve werkzaamheden. Office management creëert rust en overzicht en is breed inzetbaar. De office manager of assistent is het aanspreekpunt van interne collega’s en externen, en zorgt ervoor dat alle communicatie goed en efficiënt afgehandeld wordt.

Een office manager beheert de agenda en bewaakt waarvoor medewerkers of directieleden verantwoordelijk zijn; hij/zij prioriteert taken waar nodig en ontzorgt waar mogelijk. Daarnaast zorgt de office manager ervoor dat vergaderingen, bijeenkomsten en andere evenementen administratief en organisatorisch goed geregeld zijn.

Kortom: wilt u rust en overzicht en ondersteuning op diverse gebieden, dan is de ZP’er van 2eBedrijf de goede keuze. Een aanspreekpunt voor collega’s, intern of extern. Alle communicatie wordt goed geregeld en u heeft uw handen weer vrij.

Een paar extra handen nodig op het gebied van office management?

Binnen het werkveld Office management werkt 2eBedrijf samen met diverse zelfstandige professionals die ieder hun eigen kwaliteiten hebben op dit vlak. 2eBedrijf koppelt de meest geschikte kandidaat voor uw werkzaamheden. Door de diverse professies en aandachtsgebieden van de ZZP’ers, is binnen dit werkveld een mooie samenwerking en aanvulling mogelijk.

Verantwoordelijkheden en de belangrijkste werkzaamheden. 

  • Het eerste aanspreekpunten van externen (bezoekers, klanten, etc.) en interne collega’s, zowel fysiek als via de telefoon en email.
  • Het beheren van agenda’s en plannen van vergaderingen
  • Het notuleren tijdens vergaderingen
  • Administratie en facturatie
  • Organiseren van zakelijke bijeenkomsten
  • Het archief beheren
  • Het uitwerken van notulen, verslagen, rapporten, etc.

De exacte inhoud van de functie is uiteraard afhankelijk van de wensen van uw organisatie. De volgende verantwoordelijkheden kan de office manager ook hebben:

  • Contractbeheer
  • Evenementen organisatie
  • Facilitaire ondersteuning
  • Financieel administratieve werkzaamheden
null

Het is prettig werken met 2eBedrijf:
nuchtere en heldere ondersteuning met een kritische blik!

– Willem Ladiges, Techniekpact

Zelfstandige Professionals Office management